Nejčastější otázky / poradna

1. Jak mohu objednávku zaplatit?

Dobírkou – platba při převzetí zboží.

Převodem s QR kódem – standardní převod s číslem účtu a variabilním symbolem. Platba k nám dorazí zpravidla až následující pracovní den. Můžete též využít QR kód pro snazší platbu.

Online platba – okamžitá platba kartou, která k nám dorazí během několika minut.
 

2. Mohu svou objednávku stornovat?

Ano, objednávku lze stornovat, ale pouze v případě, že ještě nebyla předána přepravci. Pokud jsme ji již odeslali je nezbytné si ji převzít a případné nevyhovující zboží nám vrátit. Prosím nedělejte to, že si zásilku nepřevezmete, způsobujete nám tím škodu ☹
 

3. Co mne bude stát doprava a jaké přepravce využíváte?

Využíváme přepravce Zásilkovna za 59 Kč GLS výdejní místa  za 49 Kč a GLS doručení na adresu za 119 Kč.
Osobní odběr v naší provozovně je ZDARMA.
Pro objednávky nad 999 Kč je Zásilkovna a GLS výdejní místa ZDARMA. Nad 1 499 kč je GLS doručení na adresu ZDARMA.
 

4. Jak dlouhá je dodací lhůta?

Uhrazené objednávky a dobírky zasíláme nejpozději do druhého pracovního dne. Zpravidla tak máte objednávku během 1-2 pracovních dní.
 

5. Jaká je lhůta pro vrácení zboží?

U nás máte prodlouženou lhůtu 365 dní pro vrácení nebo výměnu zboží. Podmínkou je nepoškozený originální obal a visačky, stejně tak zboží musí být pouze vyzkoušené, ale ne nošené či jinak poškozené. Stručně řečeno, musí se nám zboží vrátit v identickém stavu jako jste ho obdrželi vy.
 

6. Kdy my budou vráceny peníze nebo zasláno vyměněné zboží?

Peníze vracíme do druhého pracovního dne od obdržení vráceného zboží.
Stejně tak zboží na výměnu zasíláme do druhé pracovního dne po obdržení vráceného oblečení.
 

7. Jak postupovat při reklamaci zboží?

Zboží nezasílejte, vždy nás nejdříve kontaktujte telefonicky nebo emailem ohledně vaší reklamace a domluvíme nejlepší způsob řešení reklamace. Často dokážeme vyřešit reklamaci k vaší spokojenosti aniž byste museli zboží zasílat nazpět.